Хроника ревакцинации от кори и краснухи и её жертвы

Прививочные новости, национальное законодательство, опыт борьбы за право свободного выбора в отношении прививок, создание собственных организаций в Украине.
Сообщение
Автор
Funt
Старожил форума
Сообщения: 4708
Зарегистрирован: 09 авг 2004, 08:00

#661 Сообщение Funt » 24 сен 2008, 13:11

Всё равно не отпустил бы, пусть повестку присылают, что ещё за "воронки". Или показывают ордер на арест.

Flare
Старожил форума
Сообщения: 1260
Зарегистрирован: 11 мар 2007, 13:50
Откуда: Житомир
Контактная информация:

#662 Сообщение Flare » 24 сен 2008, 13:35

Funt писал(а):Всё равно не отпустил бы, пусть повестку присылают, что ещё за "воронки". Или показывают ордер на арест.
А, в этом плане - да, должна быть какая-то бумага.

Однако, имхо это не тот случай, когда родителям следует сильно переживать про вызов ребенка на допрос...

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#663 Сообщение Вячеслав Костылев » 25 сен 2008, 19:39

У кого есть канал Рада, включайте, там сейчас КакУ "мочат" в парламенте!
http://www.intv-inter.net/tv/programm/?channel=30

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#664 Сообщение Вячеслав Костылев » 25 сен 2008, 19:54

"Наша Украина" сорвала голосование, перенесли на завтра, но завтра, думаю, не отвертятся.

Funt
Старожил форума
Сообщения: 4708
Зарегистрирован: 09 авг 2004, 08:00

#665 Сообщение Funt » 26 сен 2008, 07:47

Наступне питання порядку денного: Звіт Тимчасової слідчої комісії для розслідування причин смерті 17-річного підлітка у місті Краматорську Донецької області і настання масових ускладнень після проведення вакцинації проти кору та краснухи серед населення Донецької області, а також для перевірки правомірності застосування вакцини, якою були проведені зазначені щеплення.
Голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України Корж Віктор Петрович. Прошу, будь ласка.

13:30:53
КОРЖ В.П.
Дякую, пане Головуючий.
Шановні народні депутати, шановні громадяни України, підставами для створення Тимчасової слідчої комісії окремо одного летального випадку, стали непоодинокі факти ускладнень у стані здоров’я, що були пов’язані у часі з проведенням у травні поточного року додаткової імунізації населення.
Імунізація населення вакциною для профілактики кору та краснухи у 2008 році була розпочата відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів та наказу Міністерства охорони здоров’я. відомо, що 11 квітня цього року вакцина для профілактики кору та краснухи виробництва Індії була ввезена на територію України в загальній кількості 9 мільйонів доз та розповсюджена у санітарно-епідеміологічні та медичні заклади. І вже 6 травня в донецькій області було розпочато проведення додаткової імунізації.
Слід зазначити, що одразу після проведення цієї кампанії у Донецькій області почали реєструватися масові звернення громадян, щодо надання їм медичної допомоги у зв’язку із погіршенням самопочуття. Після чого стався один смертельний випадок: сімнадцятирічного Антона Тищенка з міста Краматорська, який був двічі вакцинований в плановому порядку і не потребував додаткової імунізації. 12 травня госпіталізований в інфекційне відділення, де помер через 14 годин.
Пізніше ускладнення після щеплень були зареєстровані у Луганській, Херсонській та Запорізькій областях, де проводилася дана вакцинація. Наголошую, що всі постраждалі були щеплені саме вакциною індійського виробництва, яка застосована в Україні без офіційної реєстрації, тобто незаконно. За офіційною інформацією зареєстровано 207 поствакцинальних ускладнень.
Згідно із затвердженим планом роботи членами Тимчасової слідчої комісії проведено аналіз окремих положень Конституції України, 65-ти нормативно-правових актів, медичних матеріалів та інших документів, проведено низку консультацій із провідними вченими та експертами Академії медичних наук, провідних наукових установ та інших організацій. Аналіз результатів клінічних, патологоанатомічних, лабораторних досліджень і висновки експертів свідчать, що при організації та проведенні додаткової імунізації населення допущено ряд грубих порушень, що призвело до тяжких наслідків та погіршення стану здоров’я населення після проведених щеплень.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне констатувати наступне: вважати смерть Антона Тищенка, а також масові випадки погіршення здоров’я серед населення Донецької області і проведення вакцинації проти кору та краснухи як такі, що безпосередньо були пов’язані з проведенням кампанії додаткової імунізації, визнати достатньою роботу лікарів щодо своєчасної та медичної допомоги Антону Тищенку та особам, що звернулися до неї у зв'язку із погіршенням стану здоров’я.
Наступне, проведення кампанії тотальної додаткової імунізації проти кору та краснухи серед населення у віці 16-29 років без урахування їх вакцинального статусу і перенесеного захворювання визнати недоцільною, науково необґрунтованою, такою, що не відповідає чинному законодавству і могла призвести до тяжких наслідків самого репродуктивного населення нашої держави.
Звертаю вашу увагу, що за даними міністерства та обласних управлінь охорони здоров’я лише 20 відсотків відповідної вікової групи населення регіонів потребувало додаткової імунізації. Водночас для решти громадян України, у яких є імунітет, така імунізація є не тільки шкідливою та небезпечною для здоров’я, а й може призвести до тяжких наслідків.
Наступне. Вважаємо неправомірним застосування зазначеної вакцини як такої, що не проходила відповідної клініко-епідемічної підготовки, випробувань і таке інше і не пройшла державну реєстрацію на території України.
Окрім зазначеного. Порушено низку законів України. Зокрема: про лікарські засоби, про захист населення від інфекційних хвороб, постанови Кабінету Міністрів України та інші нормативно правові акти.
Шановні колеги, якби керівники профільного міністерства не нехтували чинним законодавством та низкою нормативно-правових актів, а більше звертали увагу на дотримання таких норм, у тому числі, як в останні... висновки аудиту Рахункової палати, я глибоко переконаний, що не було б у нас підстав утворювати слідчу комісію і заслуховувати ці, на превеликий жаль, ганебні для європейської країни факти.
Водночас з урахуванням висновків експертів ми маємо всі підстави стверджувати, що для проведення кампанії додаткової імунізації населення у віці 16-29 років відбувалося в умовах тотального порушення чинного законодавства, призвело до смертельного випадку і масових ускладнень.
Виходячи саме з цього, ми наполягаємо на притягненні до відповідальності посадових осіб Міністерства охорони здоров’я, причетних до такого роду вакцинацій. Хочу наголосити, що майже за чотири місяці, протягом яких триває громадське обговорення щодо проведеної додаткової імунізації, від профільного міністерства не надійшло жодної конструктивної пропозиції стосовно подальшого врегулювання порушеного питання. Тільки у ці дні ми домовилися про подальшу співпрацю у цьому питанні.
Шановні колеги, ми не ставимо під сумнів і не заперечуємо проти імунізації та усвідомлюємо її значення для системи охорони здоров’я населення, а також одностайні у необхідності її подальшого проведення. Але це має бути якісно, безпечно, науково обґрунтовано та здійснюватися у порядку, визначеному законодавством та у відповідності до європейських стандартів.
На завершення я хотів би подякувати усім колегам: Генеральній прокуратурі, членам комісії, Академії медичних наук, підприємствам і організаціям – за співпрацю у здійсненні важливої для нашої держави справи.
Враховуючи, що на сьогоднішній день тимчасова слідча комісія має усі висновки і виконала свої функції, передбачені постановою Верховної Ради від 5 червня цього року, прошу припинити повноваження тимчасової слідчої комісії. А вас, шановні депутати, прошу підтримати проект постанови, який вам передано сьогодні. Дякую за увагу.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є запитання до доповідача? Запишіться, будь ласка.
Народний депутат Каплієнко.

13:37:38
КАПЛІЄНКО В.В.
Дякую. Народний депутат Каплієнко, "Блок Юлії Тимошенко".
У мене два коротеньких запитання. Перше. А хто закупив цю вакцину для щеплення, якою була прищеплена ця людина в Краматорську? Це перше запитання. І друге. Чи звернула увагу взагалі Тимчасова слідча комісія на той факт, що в Україні порушуються вимоги щодо транспортування відповідних вакцин з так званим паспортом температурних досліджень, в якому визначається, що температура на утримання цієї вакцини не може бути, там, нижче ніж два градуси, вище, ніж п’ять. Наскільки мені відомо, такі паспорти зриваються прямо на кордоні України. Дякую.

КОРЖ В.П. Зрозуміло. Я дякую за запитання і хочу вам доповісти наступне, що дана вакцина поступила в нашу країну, як гуманітарна допомога від Міжнародного фонду ЮНІСЕФ. Ця вакцина поступила відповідно до попередніх домовленостей, які підписувалися попереднім урядом. Але ці домовленості мали принциповий характер, і саме надходження цієї вакцини не було узгоджено. Це був обов’язок чинного Міністерства охорони здоров’я і, безумовно, мали б бути проведені всі необхідні процедури її легалізації, дослідження і таке інше. Цього, на жаль, не було зроблено. І саме хлопець з Краматорська Антон Тищенко був щеплений останній раз саме цією вакциною. Те що стосується режиму її зберігання і транспортування, то слідчий Генеральної прокуратури, а також члени слідчої нашої комісії звернули увагу, перебуваючи в Донецькому регіоні, на те, що датчики, термодатчики та термоіндикатори, які маються на партіях цієї вакцини, були не працездатні.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дайте завершити.

КОРЖ В.П. …і відповідні експертизи. Останнє слово в цьому питанні поставлять слідчі Генеральної прокуратури, у них справа вже на виході.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутата Дем’янчук, будь ласка.

13:39:56
ДЕМ’ЯНЧУК В.О.
Дем’янчук, фракція комуністів.
Прошу передати слово Самойлик Катерині Семенівні.

13:40:00
САМОЙЛИК К.С.
Щиро дякую. Скажіть будь ласка, Віктор Петрович, ви ж знаєте, що в медичних кругах ходили слухи про те, що з Індії завезли „глину”. Так називають якраз ті препарати, які начебто це і медичні препарати, а насправді вони не діють, вони не годяться нікуди.
То я хочу задати питання, ми будемо підтримувати рішення, особливо те щодо притягнення до кримінальної відповідальності, бо мова йде про життя дітей, майбутнього України?
Але скажіть, будь ласка, хто конкретно домовлявся на поставку цієї вакцини, хто готував документи, хто підписує ці документи? Хто саме повинен понести, окрім того, що ми кажемо люди, люди, хто конкретно повинен понести кримінальну відповідальність за життя і наших дітей, і за життя цієї дитини Тищенка, що загинув. Хто конкретно?

КОРЖ В.П. Я зрозумів.
Я хочу сказати, що я не можу на себе перебрати функції слідчих прокуратури, але я хочу сказати чітко, що ми сьогодні маємо порушення стосовно використання вакцини, яка не пройшла процедуру сертифікації і всіх клінічних випробувань у нас в країні. За це мають відповідати конкретні посадові особи сьогоднішнього Міністерства охорони здоров’я.
Наступне. Я не можу не звернути увагу на те, що ця вакцина призупинена для використання в самій Індії, про це у нас є офіційне повідомлення, і що ця вакцина не використовувалась в жодній країні Євросоюзу.
Тому ми сьогодні все-таки маємо звернути увагу на те, що сьогодні немає системи, досконалої системи дослідження якості вакцин, які поступають в нашу країну. І маємо недосконале законодавство. Тому ми домовилися і депутати з нашого профільного комітету, члени слідчої комісії і працівники міністерства, що терміново, і це зафіксовано в проекті постанови, треба терміново нам добитися, щоб запрацювали в нашій країні…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дайте завершити.

КОРЖ В.П. …щоб у нас була, як мінімум, одна сертифікована за міжнародними стандартами лабораторія, яка дасть нам вичерпні відповіді стосовно якості вакцин. Нам терміново необхідно прийняти Державну програму імунізації населення і внести зміни до цілої низки законодавчих актів України – це абсолютно очевидно.
І, безумовно, ці проблеми накопичились роками – це треба визнати. Але прийшов час сказати суспільству правду. І терміново всунути всі недоліки в цьому над важливому соціальному питанні.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Карпук Володимир Григорович, будь ласка.

13:43:00
КАРПУК В.Г.
Шановний Вікторе Петровичу, ми, звичайно, висловлюємо щире співчуття родині загиблого Антона Тищенка. Але ми разом свідомі того, щоб більше таких випадків в Україні не повторювалося. І з вашої оцінки, адже ми глибоко вивчали матеріали і раніше постанови, і раніше тієї ситуації, яка була з профілактикою в Україні, з станом законодавства. На вашу думку, чи ці питання виникли от зараз чи це були системні порушенні, які формувалися, впродовж багатьох років?
І перемовини, які велися з міжнародними організаціями: з ВОЗ, з ЮНІСЕФ з 2005 року, адже були підготовлені не одна постанова уряду, не одні комісійні рішення про завезення цієї вакцини і саме про проведення цієї вакцини індійської, адже зазначена сума 4,9 мільйонів доларів, яка ніякого сумніву не викликає, що це тільки на цю вакцину. В мене взагалі-то є багато…

КОРЖ В.П. Я вам відповім хоча в ми неодноразово з вами в рамках слідчої комісії обмінювалися думками.
Я хочу підтвердити, що дійсно, міністр охорони здоров’я попередній і я як міністр у справах сім’ї, молоді та спорту підписували документи, які прямо чи опосередковано стосувалися цієї вакцинації.
Але я вже сказав у своїй доповіді, що я, як громадянин, як керівник цієї слідчої комісії, як лікар за освітою, підтримую, як сподіваюся і всі в цьому залі, необхідність проведення системної вакцинації нашого населення. Але я категорично заперечую проти використання в нашій країні не перевіреної, не сертифікованої вакцини – це пряме порушення чинного законодавства.
І ви прекрасно знаєте, що термін зберігання цієї вакцини ще сьогодні дозволяє провести її вичерпні дослідження, з’ясувати її якість і можливо повернутися до питання її впровадження.
Тому тут абсолютно чітко ми маємо розділити розуміння необхідності вакцинації і прямі порушення законодавства, які були припущені, на превеликий жаль, при організації цією, безпосередньо, компанією.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, будь ласка, сідайте.
Записуйтеся на обговорення.
Народний депутат Алексєєв, будь ласка. Народний депутат Писаренко.

13:46:12
ПИСАРЕНКО В.В.
Прошу передати слово народному депутату Каплієнко.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, народний депутат Каплієнко.

13:46:18
КАПЛІЄНКО В.В.
Дякую. Шановні колеги! Я хотів би, при обговоренні цієї постанови і після цього звіту, підняти низку питань.
Перше. Безумовно, проблема, яку підняв доповідач, достатньо велика і та трагедія, яка відбулася в Краматорську, вона викликала не тільки великий подив, а вона викликала велику турботу в кожному серці нашої громади. Але, на цей час існує певна інституція щодо щеплень в нашій країні і до цієї інституції залучені не тільки дорослі люди, але і діти. І там є такі питання, як щеплення на кір, на коклюш, на туберкульоз, на поліомієліт, а саме головне, на грип. Якщо ми приймемо постанову у відповідності до якої ми можемо злякати наше населення щодо чергового або позачергового щеплення чи не нанесе нам більше шкоди ніж той висновок, який ми зараз отримали.
І друге питання. Чи не треба нам більш широко взяти, огорнути ці найважливіші питання, які були підняті та оцінити ситуацію по всій країні із залученням Генеральної прокуратури, із залученням відповідних висновків кожних представників галузі, створити підстави для подальшого опрацювання цією Тимчасовою слідчою комісією, яка була створена. Я впевнений, що Блок Юлії Тимошенко підтримає мою пропозицію на те, щоб ми не приймали таких висновків, які фактично нанесли більш вагомої втрати для нашої країни як відмови від інституції щеплень як такої. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Григорович.
Народний депутат Карпук.

13:48:05
КАРПУК В.Г.
Шановні народні депутати, це питання, яке ми розглядаємо сьогодні у залі є надзвичайно важливим з питань навіть національної безпеки нашої України. Адже після цього трагічного випадку, до якого привели системні порушення впродовж багатьох років з питаннями імунопрофілактики в Україні, відсутність чіткого сучасного законодавства, інші порушення є надзвичайно визначальними для подальшої долі багатьох людей.
Нещодавно зустрічаючись от буквально у понеділок з працівниками первинної медичної допомоги мені люди задавали питання, а що буде далі, як далі будуть відповідати медики за ту ситуацію, як далі, хто і хто у державі візьме на себе відповідальність за подальше проведення будь-яких питань імунопрофілактики. Тому, я думаю, що оце гіркий урок, який є гірким уроком для всієї медицини і для нас як для парламентарів. Чомусь так складається, що до медицини у цій залі ми звертаємо увагу лише тоді, коли якась трагедія зустрічається. Адже ми ставили на порядок денний питання і фінансування охорони здоров’я і з питання забезпечення обладнання і так далі, проведення парламентських слухань. На жаль, парламент на наші заклики не відгукнувся. Зараз намагання йде перетворити це і на відповідальність тільки певних осіб чи це все звичайно і необхідно, але це не вирішує проблеми, це надзвичайно складна комплексна проблема. Ми повинні аналітично, скрупульозно, системно проаналізувати всі ті причини, зробити все для того, щоб таких більше трагедій в Україні не повторювалося. І, хоча і є і такі заключення, що це вакцина якісна, але, ми вважаємо, що проведення подальшої вакцинації цією вакциною в Україні неможливо.
Ми повинні зробити те законодавство, яке би відповідало сучасному стану імунопрофілактики, ми повинні зробити програму імунопрофілактики, щоб дійсно кожна людина знала і була впевнена в тому, що вакцина і ліки, які завозяться в Україну є якісними, що дійсно люди захищені, а зараз від нашого рішення залежить дуже багато, чи буде проводитися подальша вакцинації в Україні загалом, чи буде довіра до медицини, чи буде довіра до парламенту як такого, що захищає права кожної людини. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Бахтеєва Тетяна Дмитрівна.

13:50:53
БАХТЕЄВА Т.Д.
Уважаемые народные депутаты, комиссия работала очень жестко, принципиально и ответственно. И три вопроса, которые стояли перед нами они носят очень важный, конечно, характер. Это, прежде всего, связанно ли, причино-следственная связь смерти ребенка с вакцинацией. И так как сегодня открыто уголовное дело в прокуратуре и еще не готовы патогистологические исследования и нам были не предоставлены все нужные медицинские документы, конечно, на этот вопрос еще будет отвечать Генеральная прокуратура.
Второй вопрос очень важный. Нужна была ли эта вакцинация, нужно было ли проводить. Да, конечно, нужно. И сегодня мы говорим о том, что такие страшные инфекционные заболевания как полиомиелит, как столбняк, как дифтерия, как корь сегодня только побеждены благодаря только вакцинации. Ежегодно в мире 2,5 детей и подростков спасается, спасают жизнь благодаря только проведенной вакцинации. Поэтому вакцинация очень и очень нужна. И тем более, что за последние три года отмечается рост заболеваемости кори в нашей стране, и мы являлись основным ввозчиком кори в Европу.
Уважаемые коллеги, третий вопрос, это стоял перед нами, изучение качества вакцины. И можно ли дальше продолжать этой вакциной вакцинацию против кори и краснухи. И здесь ответ есть тоже однозначный. Однозначно, нельзя. В связи с тем, что вакцина была впервые ввезена в Украину, нигде и ни в какой стране Европы и мира ранее не применялась. И она дивакцина против кори и краснухи, она не прошла клинических испытаний. Поэтому этой вакциной дальнейше продолжать вакцинацию наших подростков нельзя.
Ну, и в отношении кто несет ответственность сегодня за проведение таких и прививок, и за здоровье нашего государства, ответ тоже является однозначным, - конечно, ответственность несет государство и мы, народные депутаты, а не Всемирная организация здравоохранения, которая нам подарила такой подарок на 5 миллионов евро. Поэтому мы за продолжение вакцинации против кори, но с прививкой, которая будет такая, которая прошла клинические испытания, которая проводится во всем мире, это французского производства. И то количество детей, которое будет подсчитано и подготовлено для проведения вакцинации. Спасибо.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Зварич.

13:53:34
ЗВАРИЧ Р.М.
Прошу передати слово Лілії Григорович.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Григорович.

13:53:38
ГРИГОРОВИЧ Л.С.
Лілія Григорович, "Наша Україна - Народна Самооборона”.
Шановні колеги народні депутати! Шановні виборці, громадяни, які нас сьогодні чують! Безумовно, ця трагічна подія вимагала створення Тимчасової слідчої комісії. Робота Тимчасової слідчої комісії підтвердила, що смерть цієї дитини – це тільки верхівка комплексу проблем. Тому що ми повинні, нарешті, оскільки держава дійсно несе відповідальність за здоров’я нації, знати, чим ми прищеплюємо, як ми прищеплюємо, коли ми прищеплюємо, чи усіх прищеплюємо і в який спосіб. З огляду на те, що проект дарування нам цієї вакцини тривав певний час, безумовно, можна було б і треба було б, розпочати предметне вивчення і тестування тієї вакцини ще в минулому 2007 році.
З огляду на те, погоджуючись з думками колег, що ця вакцина нам не потрібна, я впевнена, що тепер жодна вакцина, навіть найкраща у світі, французька, не буде вживатися в Україні без не просто тестування в одній лабораторії, а мабуть у кількох.
З огляду на те, я хотіла би сказати, шановні колеги, що дане питання зумовлює всіх нас, хто належить і до законодавчого, і виконавчої влади провести дуже комплексний огляд того, що отримують наші діти, починаючи від першого щеплення манту і БЦЖ і закінчуючи тими щепленнями, які ми робимо від грипу сезонними на предмет того чим, коли і чи потрібно.
Шановні друзі, я за своїм першим фахом дитячий алерголог. І хочу доповісти всім, що я якраз працювала з тими дітьми, яких забороняли прищеплювати. З дітьми у яких були важкі форми астми, висипань.
Ї хочу доповісти, шановні колеги, що десь відсотків 80 тих дітей все одно отримували щеплення, але не в якийсь такий авангардний ударний спосіб всіх під одну гребінку. Ні. Ми дітей готували. Вони отримували антигестомінні проти алергічні препарати продовж тижня чи двох, а деяких дітей ми спеціально прищеплювали по умовах стаціонару ослабленими вакцинами, тому що дитина, дійсно, мусить мати імунітет проти дифтерії, проти поліомієліту і це є аксіома.
З огляду на те, шановні друзі, я хочу, щоби нинішня робота цієї Тимчасової слідчої комісії виконала дві важливих речі. Ситуація, трагедія з Антоном Тищенком не повинна повторитися по вині держави –це перше.
Імунізація дітей в Україні повинна проводитися якісно і всеоб’ємлючи і успішно, як у всіх інших країнах Європи.
Тому трішечки більше має бути розуміння і відповідальності не тільки з боку держави, але й з боку поінформованості батьків, дітей, бо це наша спільна відповідальність.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Каплієнко Володимир Володимирович.
Народний депутат Сас. Народний депутат Задирко. Будь ласка.
Шановні народні депутати, я прошу, будь ласка, ви на своїх місцях користуйтеся своїми карточками, тому що коли включається мікрофон, виявляється він зовсім в іншій частині залу включається, а не там, де ви знаходитесь.

13:57:57
ЗАДИРКО Г.О.
Дуже дякую, шановні колеги. Насправді висновки спеціальної слідчої комісії, наприклад, мене не дуже задовольнили. І я розумію наступну річ, що сьогодні, на жаль, не було названо жодного прізвища людей, винних в тому, що відбулося. Мені здається, що ні друзі, ні родина Антона Тищенка не задоволена і не може бути задоволена тими висновками, які зробила ця комісія. Але мене, наприклад, дивує ще одне питання, на яке прошу вас всіх звернути увагу.
Всі розуміють і всі знають про систему, дуже серйозну систему, яка, на жаль, існує… корупційну систему в відповідному міністерстві. І сьогодні спеціальна слідча комісія доповідає це питання, а жодного представника міністерства немає. І мені здається, що ті висновки, ті пропозиції, які б, мені здається, сьогодні могли б зробити народні депутати і робили народні депутати, ми це робили для когось, а не для тих відповідальних чиновників, які були б зобов'язані сидіти на цьому місті і робити все можливо для того, щоб цього ніколи не повторилося. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Будь ласка, Томенко Микола Володимирович.

13:59:22
ТОМЕНКО М.В.
Шановні колеги, я абсолютно переконаний, що комісія оперативно, ефективно і продуктивно працювала, але якщо виходити з тексту постанови, очевидно, ми мусили би згрупувати ті пропозиції, які тут містяться. І мій підхід полягає в наступному: Генеральна прокуратура не завершила розслідування. І я думаю, що ці матеріали, які в Генеральну прокуратуру підуть, будуть корисними і важливими, для того щоб ми, те, що народні депутати кажуть, конкретно відреагували на ті злочинні дії, які мали місце. Але це повинна зробити Генеральна прокуратура, а не Верховна Рада України. Отже, передаємо ці матеріали Генеральній прокуратурі. Кабінету Міністрів так само передаються усі матеріали звіту, який напрацьований. Я думаю, ну, напевне, некоректно нам в постанові Верховної Ради перераховувати всі серії вакцин, які є в Україні, які нам треба заборонити чи не заборонити. Ну, якщо ми ще серії вакцин будемо затверджувати у Верховній Раді, очевидно, це не є предмет нашої діяльності. Ми би передали Кабінету Міністрів всі пропозиції, які в звіті напрацьовані, і Кабінет Міністрів мусив би зробити висновок: чи організаційні, чи політичні висновки, чи інші – по відношенню до Міністерства охорони здоров’я.
Тому я пропонував би наступним чином: прийняти звіт комісії і направити всі матеріали до Генеральної прокуратури та Кабінету Міністрів. І вони вже належним чином повинні нас тоді поінформувати, як вони відреагували на, ще раз кажу, успішну, продуктивну роботу нашої комісії.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Микола Володимирович.
Таким чином, ми заслухали звіт комісії. Проект, який був розданий від імені комісії, на превеликий жаль, вийшов за межі статті 83 Регламенту Верховної Ради України, оскільки Верховна Рада України не має повноважень давати вказівки про скасування наказів і про інші положення, які стосуються найменувань конкретних марок вакцин. Є ті положення, які передбачені як повноваження Верховної Ради України.
Розуміючи всю відповідальність парламенту, який вивчав ту ситуацію, яка призвела до трагедії в Краматорську, яка ускладнила ситуацію в Україні з питанням довіри до вакцинації, пропонується, щоб ми з вами - так, як визначає 83 стаття Регламенту – взяли до відома звіт комісії і направили цей звіт до прокуратури і Кабінету Міністрів – органи, які мають вивчити ці матеріали, які у них були додатково для того, щоб вони ухвалювали свої рішення, які відповідно до основного закону, вони мають робити відповідно до своїх повноважень. Нема заперечень? З мотивів після голосування, будь ласка.
Будь ласка, Кармазін.

14:02:16
КАРМАЗІН Ю.А.
Я дякую, Юрій Кармазін, що ви предоставили слово. В мене питання, яке, очевидно, у всіх: чому зараз міністра охорони здоров’я? Це очевидно, він мав виступити, заспокоїти людей. Зараз скільки людей слідкує за тим, що далі робити. Я співчуваю всім тим 140…, 196-ти особам і родині хлопчика, який загинув. Але думаю, що зараз ми тут маємо написати, це наше питання, яке написали правильно: розробити концепцію державної програми. Це ж ми маємо право доручити? Маємо.
Тому я думаю, що абсолютно правильно це написано: подати пропозиції до удосконалення законодавства з питань імунізації – також. А там, де стоїть, погоджуючись з Головуючим, де нам записано „заборонити терміново використання вакцин”, - написати уряду: „вивчити питання про заборону”. От так написати, воно буде в межах Регламенту. І буде відповідь на ті запити, які сьогодні чекає від нас люди.
От я просив би це….

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, я ставлю на голосування пропозицію: взяти до відома звіт комісії і направити матеріали комісії для вивчення до прокуратури і Кабінету Міністрів України – пропозиція Миколи Володимировича Томенка.

14:03:54
За-211
Рішення не прийнято.
Будь ласка, по фракціях покажіть. Партія регіонів - 142, "Блок Юлії Тимошенко" - 25, "Наша Україна - Народна Самооборона" – 0, комуністи – 26, „Блок Литвина” – 18. Будь ласка з мотивів голосування запишіться.
Народний депутат Кармазін, будь ласка.

14:04:41
КАРМАЗІН Ю.А.
Спасибі. Юрій Кармазін.
Ви бачите, Господь знає, кому надати слово першому.
Я прошу вас, поставте пропозицію, яку я вніс… Я нічим не відрізняюся від народного депутата Томенка. Його пропозицію ставлять, мою – ні, письмову пропозицію членів комісії на ставлять. Я прошу поставити мою пропозицію, де залишити те, що запропонували члени Тимчасової комісії, тільки в іншій редакції. Там, де „терміново заборонити”, написати „уряду розглянути питання про доцільність подальшого використання вакцин, які використовуються”. А все далі по тексту залишати.
І абсолютно нормально буде „і встановити контроль за виконанням цієї комісії на першого заступника Голови Верховної Ради Лавриновича”, бо Тимчасова комісія не може це контролювати. А ви будете контролювати вже між комітетами, міністра і так далі, уряд. Вам то легше буде робити.
Оці маленькі поправки я роблю і прошу проголосувати таку постанову.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Єфремов Олександр Сергійович.

14:05:52
ЄФРЕМОВ О.С.
Уважаемый Александр Владимирович, уважаемые коллеги! Прежде всего я хотел бы попросить, чтобы поставили на переголосование этот вопрос, не все депутаты успели занять свои рабочие места.
Второе, на что мне хотелось бы обратить внимание, давайте мы брать в учет то, что вообще-то в данном случае, разговор идет о жизнях тысяч людей. И оставить без внимания этот вопрос, сегодня просто не проголосовать, мы не имеем права.
То предложение, которое сделал Николай Владимирович Томенко, оно отражает суть проблемы, оно не носит давления на следственные органы, оно просто носит информативный характер.
Ту информацию, которую мы сегодня получили в зале, она очень беспокойна, и наша сегодня обязанность – отправить этот документ в те органы, которые обязаны изучить и принять соответствующее решение. Поэтому просил бы поставить и переголосовать этот вопрос.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Мартинюк Адам Іванович.

14:06:51
МАРТИНЮК А.І.
Дякую. Мартинюк, фракція комуністів.
Шановні колеги, кожен, хто мав можливість сьогодні висловитися із даного питання, розпочинав свої слова з того, що це надзвичайно важливе і надзвичайно актуальне питання. Жоден із тих, хто виступав сьогодні, не зважаючи на політичну приналежність, не заперечував того, що, по-перше, комісія працювала неупереджено. По-друге, комісія розслідувала факт, який мав дійсно всезагальну, всенародну зацікавленість. І третє. Кожен говорив, що це дійсно треба далі продовжити.
Тому, будь ласка, як пояснити ваше неголосування за просту, зрозумілу постанову? Проект постанови зводиться до того, що прийняти звіт до відома. Ніхто не заперечував, що комісія, ще раз наголошую, працювала неупереджено. І відповідно до статей Регламенту направити висновки комісії і в Генеральну прокуратуру, яка веде спеціально окреме розслідування кримінальне, і в Кабінет Міністрів. Я не розумію, як ви можете пояснити виборцям, чому ви не голосували за даний проект постанови.
Прошу...

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Адаме Івановичу.
Чечетов Михайло Васильович.

14:08:05
ЧЕЧЕТОВ М.В.
Чечетов, фракция Партии регионов.
Я вообще возмущен позицией и фракции «Наша Украина», и позицией министра «Нашей Украины», который вчера на заседании Кабинета Министров форменный балаган сотворили для того, чтобы сорвать конструктивную работу Кабинета Министров.
Сегодня рассматривается серьезнейший вопрос – вопрос здоровья нации, вопрос жизни детей наших, и министр не соизволил прийти в Верховную Раду! А Фракция «Наша Украина», которая все время декларирует и говорит, что она за людей, ни одного голоса не дала за голосование. Как так можно? Просто политика вас, дорогие коллеги, вас политика захлестнула с головой. Повернитесь к людям! Повернитесь к проблемам людей!
Спасибо.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Кириленко Іван Григорович, будь ласка.

14:09:02
КИРИЛЕНКО І.Г.
Шановні колеги, не спішіть кричати „ганьба!”. Є різні пропозиції. І прозвучала пропозиція Кармазіна, і прозвучала пропозиція заступника Голови Верховної Ради Томенка від нашої фракції. Колеги, дійсно, ні міністра немає, ми вислухали одну сторону, і збираємося бути суддями. Можна проголосувати і завтра це питання. Давайте, і міністр повинен тут бути. Я вважаю, що проводить розслідування Генеральна прокуратура, Генеральна прокуратура повинна тут бути. Сьогодні по телебаченню інформація офіційна: Україна на порозі грипу, один з десяти збирається вакцинуватися. Ну що ми робимо? Ми підігріваємо температуру спеціально в суспільстві? Давайте більш зважені рішення приймати. Ми проголосуємо постанову, яка буде зважена і не перелякає людей. На завтра давайте перенесемо голосування.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, оскільки немає готовності фракцій зараз підтримати очевидні речі, тобто взяти до відома той звіт, який пролунав, і направити ці матеріали тим органам, які мають конституційні повноваження для ухвалення рішень з цього питання, ми можемо зараз дати доручення доопрацювати проект постанови і повернутися до цього питання в міру готовності. Є заперечення? Заперечень немає.
Засідання Верховної Ради оголошую закритим. Завтра о 10-ій годині ранку пленарне засідання.

Funt
Старожил форума
Сообщения: 4708
Зарегистрирован: 09 авг 2004, 08:00

#666 Сообщение Funt » 26 сен 2008, 08:35

Не знаю, чем там всё закончится, но один момент мне сильно не нравится. Если уж на ВР никто не вспомнил про Конституцию и нарушение права на образование... то что говорить про местных чиновников? :( (Интересно, некто Ткач пытался взять слово?)

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#667 Сообщение Вячеслав Костылев » 26 сен 2008, 10:21

На самом деле, какие бы не возникли ньюансы, можно вполне уверенно говорить о далеко идущих последствиях:
эта вакцина применятся в Украине не будет и что бы с ней ни делали: будут ли её возвращать, будут ли её уничтожать - не важно, в любом случае это будет хорошо освещено СМИ и, главное, это будет хорошим аперкотом в подбородок ВООЗ и вакцинаторам, стоящими за ней. Можно с уверенностью сказать, что Украина стала первым серьезным камнем, на который коса вакцинаторов не прошло нашла, но и получила значительные повреждения...

Funt
Старожил форума
Сообщения: 4708
Зарегистрирован: 09 авг 2004, 08:00

#668 Сообщение Funt » 26 сен 2008, 10:49

эта вакцина применятся в Украине не будет
Не знаю... общий результат вчерашнего заседания ВР не внушает оптимизма: ясно, что слова "запретить" в резолюции не будет, а что там примет КМУ, и когда, да и примет ли?
Да и Корж тоже "выдал перл" (как только Карпук начал копать про прошлый уряд):
І ви прекрасно знаєте, що термін зберігання цієї вакцини ще сьогодні дозволяє провести її вичерпні дослідження, з’ясувати її якість і можливо повернутися до питання її впровадження.
Нет, не решено ещё ничего.
что бы с ней ни делали: будут ли её возвращать, будут ли её уничтожать - не важно, в любом случае это будет хорошо освещено СМИ

Это да, согласен.

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#669 Сообщение Вячеслав Костылев » 26 сен 2008, 11:31

Игорь, будьте оптимистичнЕй, смотрите глобальнЕй и читайте между строк... 8)

Сергей Дибров
Старожил форума
Сообщения: 498
Зарегистрирован: 23 май 2008, 02:54

#670 Сообщение Сергей Дибров » 26 сен 2008, 12:46

Ну что, милостей от Верховной Рады ждать не приходится. Пишу иск.
Но нужен истец. Либо гражданин Украины в возрасте от 16 до 29 лет, либо родители несовершеннолетнего в возрасте 16-17 лет. Можно не один. Желательно живущий в Киеве.

Всю юридическую сторону беру на себя. Требуется только желание и готовность поставить подпись под иском и доверенностью.

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#671 Сообщение Вячеслав Костылев » 26 сен 2008, 19:24

Сергей Дибров писал(а):Ну что, милостей от Верховной Рады ждать не приходится. Пишу иск.
Но нужен истец. Либо гражданин Украины в возрасте от 16 до 29 лет, либо родители несовершеннолетнего в возрасте 16-17 лет. Можно не один. Желательно живущий в Киеве.

Всю юридическую сторону беру на себя. Требуется только желание и готовность поставить подпись под иском и доверенностью.
А иск по поводу?... Всмысле, конкретно, как он будет сфомулирован?

Сергей Дибров
Старожил форума
Сообщения: 498
Зарегистрирован: 23 май 2008, 02:54

#672 Сообщение Сергей Дибров » 26 сен 2008, 20:10

Отмена нескольких приказов МОЗ как противоречащих действующему законодательству.

Вячеслав Костылев
Старожил форума
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 18:27
Откуда: Киев
Контактная информация:

#673 Сообщение Вячеслав Костылев » 26 сен 2008, 20:19

Будем искать... :)

Funt
Старожил форума
Сообщения: 4708
Зарегистрирован: 09 авг 2004, 08:00

#674 Сообщение Funt » 27 сен 2008, 08:35

Сергей, если речь будет о приказах МОЗ, то нельзя ли будет "за компанию" включить в иск пункты относительно 48-го приказа МОЗ:
1. Незаконность включения в нац. календарь прививок от геп.Б, краснухи, паротита, ХИБ. Подробнее: http://www.privivok.net.ua/node/56
2. Противоречие первых прививок новорождённым - нескольким законам относительно безопасности, подробнее: http://www.privivok.net.ua/node/59

Сергей Дибров
Старожил форума
Сообщения: 498
Зарегистрирован: 23 май 2008, 02:54

#675 Сообщение Сергей Дибров » 27 сен 2008, 09:56

Боюсь, понадобится два отдельных иска, Дело в том, что я планирую обосновывать незаконность приказов по КаКе тем, что они противоречат 48-му, который издан во исполнение закона и зарегистрирован в минюсте, то есть является частью законодательства.

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей